<3

Godmorgon!!
Haha jag är verkligen sämst, iallafall nu ;)
Jag har sovit i 45 minuter ungefär inatt.. och vaknade vid 5-6 förut..
Så nu är det omöjligt att somna om .. SÄMST.
aja såhär ser min dag ut iallafall.
Typ vid halv tolv skjutsar mamma mig till tågstationen och så ska vi ta ut biljetter och sånt och fixa lite som jag kan ha på tåget ..:)
sen ska jag byta tåg i gävle nångång också .. scary :S
haha jag kommer säkert ta fel o bli fast i gävle .
och sen FÖRHOPPNINGSVIS så ska jag komma fram till hudiksvall runt fem där Liv hämtar mig lite snabbt :)
Sen blir det väl att uppdatera Liv om vad som hänt dom senaste dagarna, hehehehehe ;)
Men jag får göra lite tidinläggda inlägg med bilder till er när jag sitter på tåget dårå, det är bättre än inget ;)
love

Kommentarer
Postat av: ia

hej :* finaste bild !! ny blogg www.aikwaiii.blogg.se

2011-07-05 @ 22:53:41
URL: http://aikwaiii.blogg.se/



Your name, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du hjärtat?:

Trackback