danmark :)

haha  bjuder på bilden .
Nu är man i billund lalandia :)
Haha jag och liv har gått runt och letat efter snygga killar..
det gick sådär .. det ända vi hittade var några femåringar som kastade sten och pinnar på oss..
snällt, jag vet ^^
Sen kom det några killar i pyjamas som hade något slags krig..
haha ska försöka få lite seriösa bilder på mig och liv , haha lycka till för vi är ju dom seriösaste i hela danmark .
imorgon blir det att dra till legoland och sen drar vi till vattenlandet .
ah juste ! vi har en bubbelbool här också och bastu ^^
som jag och liv invigde förut .. :D
fett skönt !
här får ni en sexig bild på rosa pantern liv..
och en till..
haha , älskade kusin ;)

Kommentarer



Your name, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du hjärtat?:

Trackback