Sitter hemma och funderar.

Hm..
det var talangen igår då ..
det gick väl sådär..
det var kul i början, sedan blev det så jävla stört.
sen hittade jag cajsa och elin och emma så då gick jag med dom en stund..
jag och cajsa stod själv på scenen och shejka ;) haha..
vafan händer mellan mig och mina närmaste ? ..
ah ...
Sen åkte vi hem och satt hemma hos cajsa till typ kvart över tre ? ;o
sen gick jag hem i den kalla natten i magtröja .
Du kan dra åt helvete .
fyfan .
Tack cajsa för att du finns för mig !
det var du som stod och höll om mig och torka bort mina tårar .
tack johanna du med för att du berättade , och att du försökte trösta mig .
NI är guldvärd.<3
Är det såhär jag ska leva?
det här måste få ett slut ..
nej , nu ska jag gå och göra kladdkaka..

Kommentarer



Your name, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du hjärtat?:

Trackback